24hVagttelefon

Kontakt os på: 70 22 61 60

24hVagttelefon

Kontakt os på: 70 22 61 60

Velkommen til

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adispiscing elit. Nulla dignissim ante eget eros pulvinar id suscipit erat egestas. Aliquam erat volitpat mauris eu arcu

Hvad gør jeg ved en rørskade?

Ved mistanke om en rørskade, skal du kontakte dit forsikringsselskab. For at forsikringsselskabet kan tage hånd om sagen, skal skaden vurderes af en VVS’er. Dit forsikringsselskab kan sende en, eller du kan selv vælge en, som du kender og har tillid til.

Hos VVS Søberg vil i løbet af kort tid komme og besigtige skaden og derefter sørge for den nødvendige dokumentation og rapportering til dit forsikringsselskab.

Hvis skaden ikke er dækket af forsikringsselskabet, sørger vi for at afslutte sagen med forsikringsselskabet, hvorefter vi naturligvis tilbyder at løse opgaven for dig, dog for egen regning i stedet. Men de fleste rørskader dækkes heldigvis af forsikringen.

Vores specialister vil foretage en opmåling, beregne tids- og materialeforbrug og herefter udarbejde et tilbud. Så snart forsikringsselskabet har accepteret tilbuddet, kan arbejdet startes.

Hvis du har andre opgaver, som du gerne vil have løst i samme omgang, så kan vi sagtens det.

En samlet løsning

VVS Søbergs samlede løsning inkluderer både taksering og udbedring, så du kun har én kontaktperson, der klarer det hele for dig. Vi udarbejder i fælleskab en tidsplan og derefter står vi for al kontakt og koordinering med forsikringsselskabet, taksator og forskellige håndværkere, der skal udarbejde skaden.

Det er vigtigt for os, at du oplever så få gener som muligt mens vi udarbejder skaden, derfor sørger vi fx også for at en toiletvogn, hvis dit bad ikke kan benyttes i perioden.

Vi tager ansvaret for opgaven fra start til slut og sikrer, at de forventninger vi på forhånd har afstemt, er blevet indfriet. Vi er tilfredse, når DU er tilfreds.

Kære kunder og forretningsforbindelser.

I forbindelse med statsministeriets anbefalinger om håndtering af Coronavirus, og heraf mindske risikoen for spredning af smitten, vil vi gøre opmærksom på, at vi tager situationen meget alvorligt.

Da vi kommer i mange virksomheder og private hjem, og gerne vil være yderst påpasselige, har alle vores medarbejdere fået en række forholdsregler og procedure. Disse vil vi følge meget nøje. Som kunde hos os, vil du inden indgåelse af aftale om besøg opleve, at blive spurgt om nogle ekstra spørgsmål, for at vi i fællesskab kan øge sikkerheden.
Vi følger tæt udviklingen og anbefalingerne fra Sundhedsstyrelsen. Vi står stadig 100 % klar til at hjælpe jer med nedbrud og andet hele døgnet rundt på tlf. 70226160.

Tak for forståelsen.

OK