Få Hjælp

70 22 61 60

Menu

70 22 61 60

Vores mantra er:
Glade kunder

Vi har i 2021 arbejdet med mange spændende fokusområder, hvoraf ét område har haft vores store opmærksomhed: Kundetilfredshed

Vi har blandt andet indført kundetilfredshedsmålinger, hvor alle kunder efter en endt opgave modtager et spørgeskema omkring kundetilfredshed. Disse viser, at vores fokus og indsatser har båret frugt.

Vi er super glade, stolte og taknemmelige for, at så mange kunder har ønsket at give os værdifuld feedback på vores leverancer – Både de mange fantastiske og gode, men også de mindre gode, som vi naturligvis hjælper i mål.

Vi arbejder konstant på at være attraktive gennem ordentlighed, dygtighed og positivitet i alt, hvad vi gør overfor dem, vi møder i vores dagligdag – eksternt som internt.

Vi har haft en rigtig god start på 2022, hvor vi vil fortsætte det gode samarbejde og den gode udvikling.

Kundetilfredshedsscoren for januar og februar 2021:

9,19ud af 10
NPS score på 61.

Vi har i januar og februar måned haft en svarprocent på 24% mod en typisk svarprocent på 12%, hvilket vi er rigtig glade for.

Fakta fra vores kunder er vigtige og afgørende for os:

Vi skaber glade kunder

gå til toppen