24tVagttelefon

Kontakt os på: 70 22 61 60

24tVagttelefon

Kontakt os på: 70 22 61 60

Velkommen til

Service-betingelser

Service for gasfyr

Dine og Energiservices rettigheder og forpligtelser fremgår af en serviceaftale og disse servicebetingelser, som udgør en integreret del af serviceaftalen (Aftalen).

Serviceaftalen (abonnementsaftalen) træder i kraft ved det første hovedeftersyn på betingelse af, at vores gasmontør har godkendt anlægget som er omfattet af ordningen.

01Serviceaftalen

En serviceaftale er en aftale om, at gasfyret bliver efterset med faste intervaller. I forbindelse med oprettelsen af aftalen skal du oplyse fyrtype og fabrikant mm. til Energiservice.

02Frie servicetilkald

Visse af vores abonnementer indeholder frie tilkald. Frie servicetilkald betyder, at der ikke betales for tilkald af gasmontøren, såfremt der er fejl som er dækket af abonnementet som er årsag til driftsstoppet (se nedenfor hvad der ikke er dækket af frie tilkald).

Frie udkald dækker ikke alt

Serviceabonnementet og frie tilkald dækker ikke alt – For eksempel dækkes skader forvoldt af nedenstående ikke:

03Reservedele

Eventuelt forbrug af reservedele faktureres altid til vores gældende listepriser. Ved større udskiftninger sker dette kun først mod forudgående aftale med dig.

Vi tager forbehold for udgåede reservedele. 

04Ejeren og brugeren har også et ansvar

Det er ejerens/brugerens ansvar:

05Afregning | Betalingsbetingelser | Priser.

Du betaler for abonnementet efter udført eftersyn.Betalingen for serviceaftalen fordeles over den aftalte periode, og opkræves månedsvis i 24 rater.

Kunden er forpligtet til at tilmelde betalingen til Betalingsservice/Leverandørservice.

Læs vores fulde servicebetingelser her:

Bliv ringet op

Skriv dit navn og nummer og vi ringer dig hurtigt op.

Eller ring på 70 22 61 60

Kontakt:

Vi misbruger ikke dit telefonnummer

gå til toppen